אודות משרד שקמה אהרון דוד - עו"ד שקמה אהרון דוד - משרד עורכי דין. הגירה | עבודה | מסחרי - אזרחי | מקרקעין | הוצאה לפועל

אודות משרד שקמה אהרון דוד

משרד עו"ד שקמה אהרון דוד מתמקד בתחומי הגירה לישראל, אשרות עבודה וכן בקשות לקבלת אזרחות בישראל. בנוסף המשרד מתמחה בייצוג בכל הקשור לדיני עבודה, משפט אזרחי-מסחרי וכן נדל"ן.

עו"ד שקמה אהרון דוד

משרדינו מעניק ייעוץ וליווי משפטי לחברות בינלאומיות וללקוחות פרטיים. אנו מסייעים ללקוחות המשרד בתחום דיני עבודה ובתחום דיני הגירה. לרבות, ייעוץ וליווי עסקאות בינלאומיות ועסקאות מיזוג ורכישה. בנוסף, אשרות עבודה לעובדים זרים, הסדרת מעמד חוקי בישראל של יחידים ובני זוג זרים של אזרחים ישראליים, עולים חדשים. אנו מתמחים בכל הקשור לענייני מעמד אישי בתחום ההגירה. 

בנוסף, אנו מעניקים ללקוחותינו מעטפת שירות מלאה בתחום הדין האזרחי-מסחרי, הוצל"פ, חדלות פירעון ומקרקעין. 

משרדנו הוקם על בסיס אמונה כי תפקידו של עורך הדין הינו לייצר פתרונות משפטיים בהתאמה אישית לצרכי כל לקוח. פתרונות משפטים בצורה יעילה ופשוטה.

הקשרים ההדוקים עם משרדי הממשלה והרשויות הרלוונטיות בישראל. זאת, לצד היכרות עמוקה עם הגורמים המקבילים במדינות רבות בעולם, מהווים יתרון בולט. הם מאפשרים למשרד להנפיק היתרי עבודה ואשרות עבודה לסוגיהן במהירות וביעילות.

עו"ד שקמה אהרון דוד הקימה את המשרד לאחר שצברה ניסיון רב שנים במשרדי עורכי דין מובילים בישראל (משרד עורכי דין HFN ו- ומשרד עורכי דין GKH).

עו"ד שקמה אהרון דוד חברה בוועדת הגירה ומעמד תושבים זרים, של לשכת עורכי דין מחוז מרכז.

בשנת 2022 הצטרפה עו"ד שקמה אהרון דוד למאגר המתנדבים של הארגון העולמי HIAS.

ערכי יסוד

מקצועיות

בעזרת הניסיון והידע שצברנו, אנו מציבים לעצמנו סטנדרטים מקצועיים גבוהים. אנו דוגלים בהשקעה מרבית בכל מקרה ומקרה, מתוך מטרה להשיג את הטוב ביותר עבור כל לקוח תוך התגברות על המכשולים העומדים בדרך.

יושרה והגינות

אנו מאמינים כי שירות איכותי, אנושי ומקצועי ללקוח מגיע יחד עם יושרה והגינות. זאת, מבלי לוותר על ירידה לפרטים הקטנים בכל הסכם ומסמך המיוצרים על ידינו.

דילוג לתוכן